Assistent projectleider onderhoud en ontwikkeling

Altijd al gedroomd van de kans om een nieuw dierenverblijf helpen te ontwikkelen en projecten te begeleiden? Word jij enthousiast van creatief nadenken over hoe een dierenverblijf of horeca faciliteit of andere gebouwen/objecten op een slimme, duurzame en efficiënte manier gerenoveerd en onderhouden kan worden? Vind je het belangrijk om een steentje bij te dragen door altijd te denken vanuit duurzame oplossingen?  Dan is deze unieke rol op jouw lijf geschreven. 

Over de afdeling
De afdeling Onderhoud & Ontwikkeling bestaat uit 12 medewerkers en 12 Flex- medewerkers.  Deze afdeling is verantwoordelijk voor Onderhoud & Ontwikkeling (nieuwe innovatieve projecten) op gebied van techniek (bouw, civiel, groen en afval). We zijn op zoek naar een Assistent Projectleider (fulltime, 38 uur). 

Wie zoeken wij?
Jij bent onderzoekend en  nieuwsgierig in vernieuwingen (verduurzaming) en  vindt het leuk  het leuk om met ervaren vaklieden de juiste oplossingen te zoeken in technische zaken (elektra, warmte, civiele technisch, bouwtechnisch en duurzame technische oplossingen).  Je ontdekt de juiste oplossingen,  zet ze op papier en werkt het uit. Wij zoeken iemand die breed durft te ontdekken, niet gespecialiseerd en geinteresseerd is in enkel een specifiek onderdeel. We zoeken een Assistent Projectleider  met leidinggevende capaciteiten die zelfstandig met de vaklieden mooie projecten uitwerkt en uiteindelijk tot stand brengt in ons park.

Wat ga je doen?
Als Assistent Projectleider ben je verantwoordelijk voor de optimale begeleiding van onze projecten. Samen met de Teamleider Groenvoorziening ben je de rechterhand van onze Manager Onderhoud & Ontwikkeling, waarbij jij verantwoordelijk bent voor de begeleiding, planning, voorbereiding en bewaking van meerdere projecten Je bent daarom uitstekend in staat om afwegingen van verschillende niveaus in beeld te brengen. Met jouw goede communicatie skills en helikopterview weet jij de planning feilloos af te stemmen.    Je bent vaardig met het uitwerken van onderhoudsplannen en het in beeld brengen van nieuwe plannen, waarbij de focus ligt op het uitwerken van planningen, logistiek en communicatie met de overige afdelingen binnen ons park.   Je wordt natuurlijk begeleid door de Manager O&O.

Wat vragen wij?

  • Een afgeronde HBO- opleiding (een technische richting)
  • Leidinggevende competenties
  • Planmatig kunnen werken (planningen in Excel of MS-project)
  • Werken met Office en het kunnen werken met Autocad is een mooie aanvulling
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving over veiligheid, Arbo en milieu is een pré
  • Kennis over duurzaamheid

Wat bieden wij?

  • Prachtige groene werkomgeving en een leuke werksfeer op de afdeling
  • Middelen om je functie optimaal te kunnen uitvoeren
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Zelfstandige baan, waarin iemand zichzelf goed kan ontwikkelen
  • Een baan die er echt toe doet! Hoe meer omzet, hoe meer Ouwehands Dierenpark ook kan bijdragen aan natuur- en soortbehoud.
  • 50% korting op entree bij aangesloten parken bij de Club van Elf
  • Personeelsvoordeel in onze shops en horeca
  • Een personeelsvereniging die jaarlijks verschillende leuke activiteiten organiseert

Solliciteren?
Stuur een sollicitatiebrief met CV vóór  8 februari 2023 naar Ouwehands Dierenpark via het e-mailadres sollicitatie@ouwehand.nl of vul het online sollicitatieformulier in via onderstaande button.  Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jacco Hageman (Manager Onderhoud & Ontwikkeling) op telefoonnummer 0317-650291

Solliciteer nu

Over Ouwehands Dierenpark
Ouwehands Dierenpark Rhenen behoort tot de grotere publieksattracties van Nederland. Het dierenpark biedt een unieke combinatie van bijzondere dieren, educatie en entertainment en werkt actief mee aan natuurbescherming en soortbehoud.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.